Samsung Galaxy Nexus - recenze a zkušenost

V pátek 16.prosince jsem jej zakoupil na pobočce CZC.cz. Ihned po přijetí SMS zprávy s upozorněním o možnosti osobního převzetí jsem doběhl předem do banky a hned potom na pobočku CZC.cz. Při prvním podržení v ruce dominoval dobrý pocit z velkého displeje. Myslím si, že to takovýhle displej bude určitě stačit. Osobně mi nákup Samsung Galaxy Note přijde docela dost zbytečný, neboť je třeba si uvědomit, že na něm budete dělat převážně oběma rukama než-li pouze jedním prstem.

Po zapnutí se Google Android zeptal na nastavení a přihlášení přes Google účet, přičemž toto samotné nastavení a přihlášení trvalo kolem 5 minut. Po úvodním přihlášení jsem okamžitě připojen ke všem mnou využívaným službám, jako jsou Gmail, Market, Plus, Talk apod... takže nemusím při každé snaze o využití služby zadávat svoje jméno a heslo.. Jinak systém pracuje velice rychlé, informace, notifikace, diktování SMS (bez problémů zvládá i češtinu). Říkal jsem si, že tento telefon se mi jako jediný líbí stejně tak, jako kdysi moje Nokia se Symbianem.

Docela jsem se bál, že Samsung Galaxy Nexus nebude můj šálek kávy, byl to však omyl. Za 5hodin jsem hlásil jako poslušný Švejk: “Jsem šťastný a spokojený, toto je přesně to, co jsem potřeboval”.


Připojte skrze USB a svobodně...
Vím, že Samsung Galaxy Nexus nepodporuje usb mass storage, nicméně se dá plnohodnotně nahradit skrze jakékoliv MTP (Media Transfer Protocol). Není to nic hrozného, protože je logické že v Samsung Galaxy Nexus by stejně většina lidí využívala internetové uložiště, neboť telefon nepodporuje vyměnitelné paměťové karty. Můžete být však bez obav, v pohodě si můžete vkládat hudbu, obrázky, programy a dokumenty, prostě všechno co chcete - v tomto by jste s takovým iPhonem měli smůlu.

Kopie Apple nabíječky je hnus...
Musím přiznat, že s nabíječkou nejsem zrovna moc spokojený. Je to hnusný a podobný nabíječce kterou jsem měl u mého předchozího iPhone 3G. Zkrátka nemám rád gumové nabíječky, guma u koncovky se lehce opotřebuje a popraská. Pro srovnání se můžete podávat na obrázek, kde je bílá nabíječka z mého bývalého iPhone 3G a černá od tohoto Samsungu.


Co se týče balení, tak v něm byla zabalena sluchátka, USB kabel a nabíječka.

Android 4.0 : Vyspělí systém

Android 4.0 už zvládá dvou-jádrové procesory. Díky Android Bream také podporuje screenshoty, face unlock a další věcí.

Androidu 4.0 má také docela vylepšený multitasking. Práce se systémem je velmi svižná a za celou dobu se mi nestalo že by mě nějaká aplikace spadla.Trošku nechápu politiku Googlu, když změnily menu - Aplikace a Widgety. Ti kteří jsou zvyklí z dob minulých na Android 2.1 kde stačilo kliknout a ihned se zobrazil výběr widgetů, tapet apod. Bohužel u Androidu 4.0 je vše jinak až na nastavení a tapety, budete si tedy muset zvykat na nové nastavení zobrazení widgetů.

Výhodou je také určitě možnost nastavení Vaší FUP, tudiž pokud nebudete chtít tak Vaše FUP stahováním nepřekročíte. Nicméně stále je nejlepší stahovat aplikace skrze Wi-fi protože některé aplikace jsou velkým žroutem stažených MB.

A co Screenshoty? Ano fungují! Pamatujete ještě když jste tenkrátmuseli provést ROOT? Teď není co řešit, stačí když stisknete Power+Volume Down a screenshot je na světě!

Další vychytávka! Kolikrát se Vám stalo že se v okolí Vás na ulici něbo někde venku stalo něco, že jste to chtěli co nejdříve vyfotit nebo natočit? Nyní je logo fotoaparátu hned vedle unlocku, takže můžete danou situaci zachytit co nejdříve.




Funkce díky které máte fotoaparát vždy v pohotovosti.       Hlídač Vašeho FUP limitu.

                       Stačí mluvit a Google vše najde.                  Docela známá app Pubtran.

 Toto je multitasking.

Parametry telefonu Galaxy Nexus
Rozměry a hmotnost: 136 × 68 × 8,9 mm, 135 g
Displej: 4,65“, 720 × 1280, kapacitní, Super AMOLED
Procesor: 2× Cortex-A9 1,2 GHz
Paměť: 16 GB, 1 GB RAM
Konektivita: USB, Wi-Fi, Bluetooth, 3,5mm jack
Fotoaparát: 5 Mpx, rozlišení 2 592 × 1 944 pixelů, autofocus, video (1 920 × 1 080)
Operační systém: Android 4.0 (Ice Cream Sandwich)
Baterie: 1 750 mAh

Moje hodnocení:
+ rychlý systém Android 4.0
+ otevřenost
+ velký displej s podporou SuperAmoled HD 720p
+ lze vyměnit baterii


- nabíječka (zbytečná kopie)
- časté nekompatibility app

Komentáře

  1. To jsi se k té nabíječce choval docela jako prase.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...