Začátek je vždycky těžký

Byl pátek, zrovna den kdy chodí Mikuláš s čertem. Tento den skončil hůř, než jsem si dokázal představit. Kolem poledne jsme se šéfkuchařem dělali maso a dali do trouby grilovat. Jednou jsem ho zkontroloval. Kolem jedné hodiny ke mně přišel a něco mi řekl, jenže já špatně rozuměl. Tak jsem se zeptal kuchaře: "Co to říkal?". "Vykašli se na to", odpověděl mi. Hm, jsou tu 2 kuchaři a nemají co na práci. Tak já nevím jestli to mám vyndat nebo to polít trochou šťávy. Jako na potvoru jsem nemohl najít šéfkuchaře. Potom jsem přišel k troubě, otevřel ji a vyndal z ní maso. Šéfkuchař se díval a zpozoroval, že je připálené: "Do háje, měl jsi to vyndat dřív!". Odpověděl jsem: "Jenže já jsem vám nerozuměl a vy jste pak někam odešel". Odhodlal se a ochutnal chuť masa a štávy. Bohužel to nemělo žádnou chuť, bylo to spálené. Kolem 9 až 12 kusů masa! "Do háje, proč jsi to neřekl dřív, nebo proč ses znovu nezeptal. Místo toho jsi radši krájel cibuli!". "Tohle je vážný", pokračoval, "kdo to zaplatí?". Jenže já jsem mlčel. Možná mě vyhodí z praxe. Vzal telefon a šel pryč. Já jsem se šel najíst. Omluvil jsem se mu: "Promiňte, moc se omlouvám, ale to se prostě stává". "Dobrý, v pohodě", odpověděl, "tohle je ale fakt důležitý". Konečně jsem odjel na chalupu, kde jsem si o tom popovídal s rodiči. Škodu zaplatíme, ale co když mě vyhodí z praxe? Tak budu ve školní jídelně a mezitím se budu snažit najít nějakou restauraci. Šéfkuchař mi ale ještě neřekl, že mě vyhodí.
 Stavil jsem se za mistrovou: "V pátek se mi stal problém, připálil jsem maso". "Vážně?", odpověděla, "Já o tom nic nevím". "Vážně nevolal? Rodiče by klidně zaplatili škodu". "A víš kolik by to stálo? "Nevím", odpověděl jsem. Na to mi řekla, že to nevadí, že mu zavolá a domluví se s ním. O přestávce jsem se za ní stavil: "V pohodě, zatím se mi neozval, nelámej si s tím hlavu. Často mi volá a chválí tě, když jsem byla malá, tak jsem taky připálila maso. To se snad každýmu. Nemysli na to, nějak to vyřešíme". Po dvou hodinách mi zvonil mobil, byla to mistrová a řekla mi, že si volala se šefkuchařem. Škodu prý platit nemusím, ale kdyby se to stalo ještě jednou, tak už budu platit já nebo se mi to ztrhne z výplaty. Uf, takže mě zatím nevyhodí. Šéfkuchař mě docela překvapil. To se stává přeci každému. Jen doufám, že se mi to za týden nestane zas. Díky bohu, že jsem nepřipálil ty 2 plechovky, to by bylo v háji. Zatím to je ale fajn.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)