Deník hráče World of Warcraft (1)

Rozhodl jsem se, že pravidelně budu vydávat deníček o hře World of Warcraft. Pěkně od počátku až do konce. O této hře jsem slyšel už před mnoha a mnoha lety. Nejen v časopisech, ale i v televizních seriálech, jako je Jak jsem poznal vaši Matku nebo South-Park. Tato hra je stále velmi populární a prozatím nemá konkurenci. Samozřejmě je tu plno MMORPG titulů, mezi nejznámější patří Guild Wars, SWOTR, The Elder Scrolls Online nebo Metin 2. "Darku, zbláznil jsi se? WoW je hnus a kravina, je to ztráta času!" Hmm, vítejte kritici, vysvětlím vám, proč jsem si World of Warcraft tak oblíbil.

První cesta k RPG
FPS, sport, arkády... ani nedokážu vyjmenovat všechny typy her. Řekl jsem si, proč nezkusit MMORPG. Dlouho jsem nic nehrál a střílečky už mě přestaly bavit. Chvíli jsem zkoušel demo Army 2, ale to mi moc nevyhovovalo. Běhám sem a tam a hned umřu. To je teda úžasný. Bohužel jsem tedy odstoupil od hraní Army 2 a tím pádem i od DayZ, které jsem ani nezkoušel. Asi by mě to nebavilo. Přišlo tedy na řadu WoW, o kterém jsem dlouho slýchal, jak je to populární hra.

Blizzard dělá věci dobře
Ne jako Gameloft, Activision nebo EA. Blizzard se soustředí na příběhy, krásně zpracovanou grafiku a vynikající technickou podporu. Dříve mě štvalo, že pro hraní musím mít účet na Battle.net. Nakonec to má ale asi nějaké výhody, jako že máte zálohovanou postavu online na master serveru. Nebo kdyby jste ztratily DVD včetně datadisků, tak není žádný problém všechny zase postahovat z Battle.net. Proto doporučuji všem, kteří se chystají hrát World of Warcraft, aby si aktivovali autorizační klíč na mobilu. Je to ochrana proti krádeži účtu a budete mít méně starostí.

Dříve než se přihlásíte si zvolíte postavu. Na výběr máte mezi kouzelníkem, druidem a bojovníkem. Doporučuji pečlivě pročíst Wiki, jelikož povolání nelze měnit. Když jste kouzelníkem, tak svoji hůlčičkou těžko někoho umlátíte.

Začátek World of Warcraft není jen o tom, že začnete zabíjet a vydělávat si, ale je to hlavně o plnění úkolů (questů). Musíte se naučit nějaké základy a postupně postupovat na vyšší levely (kterých je přes 85 - více levelů zřejmě přidá nový datadisk). Musíte hrát celkem dlouho a být dost trpěliví (snad nedopadnete jako já). Jakmile dosáhnete levelu 20, zkuste nějaké dungeony, nejlépe s ostatními hráči, tam se vám levelování ještě zrychlí. Kromě levelů můžete v dungeonech získat itemy, kůže a zbraně. Dost mi pomohl Filip (dlouholetý hráč), který mi hodně radil. Stačí, když budete kombinovat úkoly (questy) a až vás přestanou bavit, tak můžete zase zkusit dungeon. Dávejte si bacha na ubulené dětičky, jejichž malé ručičky vám budou skrze klávesnici nadávat a jejich srdíčko bude toužit po vašem kicknutí. Až budete mít vyšší level, tak budete muset začít dělat různé profese jako sbírání květin, kůží, dělání alchymie nebo archeologie. Mě vůbec nebavilo chození pěšky, proto jsem rád využíval dopravu. Můžete si pro cestování koupit třeba draka nebo pelikána. S novými datadisky se určitě také zvýší obtížnost.



Hraji skoro celý měsíc. Nejsem 100% hráč, který ihned pochopí jak všechno chodí. Není to tu jak v Call of Duty, kde se jen střílí. Nevýhodou World of Warcraft je čas. Nemyslete si, že dolevelujete na 85. level za hodinu, to vůbec ne. Potrvá to nějaký pátek, 5 dnů, 14 dní nebo klidně 2 měsíce. Případně pokud hrajete příležitostně, třeba půl roku. Je to na vás, kolik času tomu budete věnovat. WoW hraji prvně, ale líbí se mi to. Má to samozřejmě také negativa, občas jsem nadával, ale ve výsledku je to velice dobrá hra. Bohužel, je to skoro jako byste byli součástí nové reality!

Komentáře

  1. Byly to krásné časy, když jsem hrála, ach, och, jak mi to chybí....ale čas to žralo strašně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...