Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Jednou Blizzard přišel s nápadem uspořádat týdenní “sbírání” uživatelů na sociální síti Twitter za účelem umožnit pár šťastlivcům přístup k betě World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ten den jsem nic netušíc přišel domů, celý pomačkaný a utahaný. Celý týden jsme totiž měli náročnou práci, a to stěhování přes 30 kusů skříní a vymalování místnosti. Když jsem přišel domů, byla už noc. Přes moje vyčerpání a pozdní hodinu jsem se odhodlal zapnout PlayStation 4 a vesele hrát The Last of US Remastered. Ještě než jsem šel spát jsem si přečetl povídku o World of Warcraft z dob Vanillu, kterou sepsal kamarád Ahurmen. Byly asi 3 hodiny ráno, když mi začal vibrovat můj Samsung telefon. Po pár nadávkách (bylo už naštěstí po 10. hodině) jsem se podíval na displej. Byla tam notifikace… Twitter - soukromá zpráva od Blizzardu. Mžoural jsem očima a moc nechápal, proč mi ve 3 ráno píšou z Blizzardu. No, nejsem v Americe, tady je už pozdě, přečtu si to ráno.

Ráno jsem si udělal kafíčko a toasty. Poté jsem se podíval na stránku Games.cz a narazil na události ohledně úmrtí Robina Williamse, kterého chtějí prý zvěčnit vývojáři ve World of Warcraft. Pak jsem si vzpomněl, že mi vlastně Blizzard psal a já ani nevím proč! Honem jsem se podíval na můj Twitter účet a pevně držel svoje nedopité kafe. Byl jsem lehce šokován. Cože píšou? Asi jsem blázen. Ale ne, něco jsem vyhrál. No vážně. V týdenní akci Blizzard chtěl, ať mu napíšem něco hezkého. Já jim napsal “I love you Blizzard! (hashtag)”. Moc se mi tomu nechtělo věřit, ale honem jsem si hru aktivoval. Vše proběhlo v pořádku a já začal ihned sosat. Mezitím jsem se na Facebooku pochlubil a čelil pár gratulacím. U Blizzardu jsem neměl štěstí poprvé (snad ani ne naposled), už jednou jsem dostal přístup k betě Hearthstone Hereos of Warcraft.


Stahuju, instaluju a hraju...
Trvalo mi to pěkně dlouho, než jsem dostahoval (zdálo se to jako celá věčnost...oněch 45 minut). Ne všechny postavy World of Warcraft dostaly vylepšení. Holt, v takovém případě budu muset počkat až na finální verzi. Stále mám na paměti to, že je to jenom beta a moc nečekám, že finální verzi budu hrát ještě tento rok. Občas se stane, že nějaký úkol splním, ale další úkol už nedostanu. Bohužel, na chyby (bugy) jsem občas narazil, některé věci byly schovány (pro finální verzi) a párkrát mi to spadlo (odpojilo od Internetu) a musel jsem se znovu přihlásit.


Vytvořil jsem si dvě postavy, Death Knight - Jordane a Warrior - Lippleo (obě postavy jsou z frakce Alliance). Určitě si později zkusím i nějakou postavu z Horde. Baví mě totiž prozkoumávání a odlišnosti jednotlivých frakcí. Při zakládání postavy si můžete vybrat jakoukoliv classu a rasu. Však varování vám dávám, že postava v nemilost upadne a smazána bude, jakmile nový datadisk na tento svět dobere se. Tak praveno jest! Beta je od toho, abyste rozbíjeli, nebo ničili. Jak jsem řekl, první postava byla Death Knight. Vybral jsem si obě varianty, jak Draenor Beta - Level 90 - Frostfire/Shadowmoon, tak Draenor Beta - Level 90 - Tanaan Intro. Jedna postava Jordane, byla na místě zvaném Frostfire/Shadowmoon a zničehonic se objevil bývalý vůdce draenei Prophet Velen! Tak začaly mé první úkoly na území Draenor. Achjo, půl roku jsem World of Warcraft nehrál a zapomněl jak se co ovládá. Musel jsem si tedy chvíli hrát s nastavením, snižovat kvalitu textur a poté vybrat talenty, spelly, mounti.


Tak začalo mé zabíjení moobů a vyzvedávání úkolů. Po splnění úkolů by Alliance měla mít svoje území a nasadit svoji vlajku. Po této špinavé prácičce jsem byl poslán na území Garrison. Začal jsem se tu seznamovat s tím, kde jaké budovy budeme stavět (zde by byli jako doma hráči Travianu). Cílem je postavit budovy, vylepšit brnění a naučit se pár profesím (mining, jewel…). Prozatím postavu Jordane nechám v Garrisonu. V příštím díle se můžete těšit, jak prevít Lippleo přišel na Dark Portal.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)