Má mobilní historie..

Většina mých mobilních telefonů už odešla do křemíkového nebe. Rozhodl jsem se napsat moji mobilní historii. Vzpomínáte si na svůj mobil a na to, jak jste k němu přišli?
Motorola V100
Byl to můj první mobil. Vypadal jako menší netbook. Po nějakém čase se mi přestal líbit, je spíše vhodný pro lidi, kteří hodně píšou SMSky. Na volání to byla katastrofa. Jednou se mi stalo, že nešla odeslat SMS a pro volání jsem musel mít sluchátka, která jsem vždy lovil kdesi v šuplíku.  Telefon byl dobrý akorát na psaní SMS, budík. Nic víc. Hry tam byly typu snake, bludiště apod. Mobil ani nepodporoval loga! Nedivím se, že o něj nebyl zájem . Cena rychle klesala. Jednou jsem se připojil na Internet, ale chtěl jenom vytáčet. Po pár minutách mi strhli 150 Kč! Ještě, že jsem měl kredit, s paušálem bych se asi nedoplatil. Motorola v100 byl pro mě odpad, ale alespoň jsem mohl rodině napsat, že jsem doma nebo že se něco stalo. Dříve se telefony neuměli připojit přes mobilní Internet.


Siemens CX65
V okolí začaly být hitem barevné displeje. Siemens byla dobrá značka a byl jsem s ní velice spokojený. Hrál jsem spousta Java her, fotil jsem a mohl jsem poslat kámošovi nějaký pěkný wallpaper přes IrDA. Fotit šlo pěkně, ale kvalita nebyla nějaká zázračná. Natáčení videa nebylo nic moc, bylo to omezené na pár vteřin (moc jsem to nevyužíval). Většinou jsem surfoval přes WAP, alespoň jsem prohlížel přes Eurotel Live!.  Nestrhávalo to tolik peněz. Jednou jsem se omylem připojil na Seznam.cz na plnou stránku a vyšlo mě to pěkně draho!. Strhlo mi to kolem 200Kč kreditu. Jinak to byl opravdu parádní mobil.


Nokia 3230
Chystal jsem se pořídit si nový mobil, právě když Siemens krachoval. Rozhodl jsem se použít Nokii. Nokia tenkrát nebyla tak špatná. Teď už mi Nokia nevyhovuje. Alespoň jsem tam mohl nacpat mp3, Java aplikace, prohlížet soubory přes file manager, koukat na seriály. Mohl jsem natáčet až 40 minutová videa. V tu dobu jsem si pořídil 512 MB paměťovou kartu za 1500 Kč. Dnes je ta cena směšná. Po několika letech se Nokii 3230 nějak zhoršilo chování. Bohužel se i zpomalila a baterie se nějak pomalu vyčerpávala. Naštěstí jsem si stihl pořídit iPhone 3G dříve, než Nokia 3230 odešla do křemíkového nebe.


iPhone 3G
Byl to můj první dotykový smartphone. Po čase jsem se do něj skoro zamiloval. Pravidelně jsem surfoval, chatoval, chodil na sociální sítě, hrál hry a koukal na emaily. Po několika letech jsem musel iPhone 3G hacknout. Nebyl jsem spokojený se správcem souborů, přehráváním avi apod.. Na druhou stranu má výhodu v obrovském množství aplikací. Aspoň pro mě to byl první boom dotykáčů.





Myslím si, že jsem s mobily zažil plno krásných vzpomínek. V budoucnosti bude zase jiná značka a jiný operační systém. Hlavně, aby můj smartphone splňoval moje nároky a mobilní Internet, který budu vždycky potřebovat. Bez mobilního Internetu bych se toho moc nedověděl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...