Náruživý hráč (2): Skipper a Skeeto 2: Nestihnete nic!

Bylo mi 12 let, když jsem objevil dětskou hru Skipper a Skeeto 2: Hledání pokladu. Hrál jsem to asi 20 krát, ale vůbec se mi nedařilo. Nyní, když jsem chtěl oprášit některá stará CD, jsem objevil disk se hrou Skipper a Skeeto 2. Držel jsem CD v ruce a říkal si: "to není možné!". Moc dobře si vzpomínám, že jsem tu hru nikdy nedokončil, protože jsem různé materiály vůbec nestíhal sbírat, sestavovat ani vyrábět.

Po instalaci hry jsem vyndal CD, klik na zástupce a těšil se na hru. Fail! Chtělo to mít CD v mechanice. Sakra! Tohle je jako u konzolí. Dneska je naštěstí všechno v digitální podobě, kde si např. stáhnete hru ze Steamu a mechaniku vůbec nepotřebujete. Ale tady ne! Fakt blbá ochrana. Takže jsem musel CD vložit zpět do mechaniky a poté se hra konečně spustila. Bohužel, další fail. Grafika byla 2x zmenšena oproti mému starému (prvnímu) počítači. To si grafická karta od AMD neumí poradit nebo co? Dokud nebudu mít NVidii, tak budu dostávat takovéhle podpásovky.

Chceš přes držku? 

Na začátku hry přijde zlý mužík, který chce zaplatit svůj dluh. Pokud to nestihne do hodiny, je po něm. To se vrací za hodinu? Samozřejmě. Takhle fungují banky, klidně vycouvnete na 14 dní, poté přijde exekuce. Ale ta hra je bohužel o ničem. Dvě mladé prďolata chtějí být hrdinou. Hru jsem hrál několikrát, ale stejně jsem za 50 minut nic nestihl. Konec dopadl tak, že se mi darebák vysmál. Pokud se to nepovede, musel jsem to dělat znova a znova. Musím najít cestu, hergot! Dveře jsou zamčené a klíče jsou bůhví kde.

,,Zlý pan stín hrozí, že se zmocní milovaného Rajského parku hraběte Noblecasta a promění jej na skládku odpadu, pokud hrabě nebude moci splatit panu Stínovi své dluhy ještě dnes. Nyní musí Skipper a Skeeto najít ukrytý rodinný poklad do půlnoci a vrátit jej panu Noblecastovi. Čas rychle utíká a zdá se, že duchové mají potěšení z toho, že z hledání po starém hradě Skeeperovi a Skeetovi dělají noční můru. Nicméně honba za starými artefakty, ukrytými předměty a splněním vzdělávacích úkolů začíná."

Tělocvik mě vůbec nebaví, co mám dělat?

Sestavit planetu? Dostal jsem ze zeměpisu kouli. Čas jsem stejně prošvihl. Darebák se mi opět vysmál. Sakra, už mě to nebaví. Nehodlám strávit celý život u jedné podělané hry. Na abecedaher.cz jsem si prostudoval videonávod. To má být hra pro děti? Zas tak sladké jako med to tedy není. Že vypadá postavička dětinsky? Možná až moc, ale tuhle hru byste bez návodu nedohráli. 

Ha ha ha ha! Neudělali jste to!

Moje hodnocení: Žádné přestřelky, žádné vraždy, žádné milování, ani násilí. Ale za to jsou tam duchové. Nejhorší věcí na celé hře je český dabing. Hra obsahuje ale i titulky (často vynechané). Časový limit je hodina, který se dá navýšit svíčkou, ale stejně to nikomu nepomůže. V dnešní době takovou hru už nenajdete.

3/5 - Jde to! Před 10 lety bysto to nedokázali dohrát ani vy! Je to ta nejtěžší adventura co znám, a to má být pro děti. Schválně si to zkuste, ale předem vás varuji - nepoužívejte videonávod, pak se ošidíte o zážitek. Zkuste jednou a uvidíte. Pokud se vám to nepodaří, tak klidně se mrkněte na ten videonávod. Dnes se můžete potýkat s problémy s grafickou kartou. Zřejmě budete mít menší stupidní rozměry.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...