Přeskočit na hlavní obsah

Zmrzlý král (1) - Co se kde děje I.část

Doby, které nikdo nepamatuje, čas, který dávno pominul. Byl rok 28 000 a tři zlí bohové, zvaní “Temné duše”, hledali planetu, kde by mohli najít červený rubín, “černou magii”. Tito zlí bohové, Ykaron, Mykewe a Lippleo, se shodli, že na každičkou planetu vyšlou své zotročené bytosti. Tyto bytosti, mezi něž patří orkové, vlkodlaci a skřítci, tam byly nuceni pracovat v otrokářství. Bůh Ykaron našel neobydlenou zemi Nibiru, ke které ubíral veškeré naděje. Mykewe a Lippleo se naopak pokusili zkusit své štěstí v zemi Kydhon, kam vyslali své vojáky. Ykaron je ale varoval, “jediné, co tam naleznete, je jistá smrt”. Mykewe a Lippleo ale přeci něco našli, fialový rubín, “bílou magii”. Byli jím pobláznění, nemohli tomu uvěřit. Ykaron věděl, že pokud si rubín vezmou, zahynou. Proto se je rozhodl opustit.

Ykaron tedy obsadil Nibiru. Magická energie, která přišla spolu s Ykaronem, vyvolala ohromné bouře, temnotu a čím dál častější a prudčejší sluneční erupce uvolňující ve sluneční atmosféře ohromnou energii. Během času se v Nibiře postupně začali objevovat orkové, vlkodlaci a skřítci, kteří sem přišli z vůle boha Ykarona, aby mu zde sloužili. Museli pracovat hluboko v zemi, kde museli stále a stále kopat, dokud nenarazí na onen červený rubín.


Uplynulo celých 7891 let, píše se rok 35 891. Bůh Ykaron je stále ve městě Nimbu, kde trpělivě čeká na nějaké zprávy od Mykewe a Lippleo. Jednou k němu někdo přišel. Nebyli to ale bozi Mykewe a Lippleo, ale bůh Oovios s náramkem fialového rubínu. Ykaron byl velice překvapen.

“Co se děje, Ooviosi?” podivil se Ykaron.
“Tvoji dva oblíbení bratři jsou mrtví.” odvětil Oovios.
“Tušil jsem to”, říká rozmrzelý Ykaron, “kdy jsi je zabil?”.
“Milý Ykarone, už je to dlouhých 7891 let! A od té doby hledám tebe!”.
Ykaron začíná být rozhněvaný “Kdo ti řekl, že jsem tady, Ooviosi?”.
“Našel jsem papyrus”, odvětil Oovios, “byla na něm zmínka o červeném rubínu”.
“Hmmm, ten červený rubín hledám marně, nejsou po něm ani stopy!”
“Je konečně na čase, abychom Nibiru opustili, Ykarone”, rozčiluje se Oovios.
“Ne, tohle je moje země! Já jsem tu pánem a budu dělat, co se mi zlíbí!” vykřikl Ykaron.
“Budiž, nedáváš mi na vybranou, budu se tě tedy muset zbavit.”


Ork právě kopal poslední jamku, když narazil na jinou horninu. Červený rubín! Džum, džum, džum! V okolí začali vyřvávat stále dokola stejné zvuky - ,,Džum, džum, džum!“

Bůh Oovios uslyšel podezřelé zvuky v okolí. I Ykaron je slyšel a moc dobře věděl, že jde o signály, kterými Neonové hlásí nález červeného rubínu.
“Ooviosi, teprve teď začíná…”
“Ykarone, teď bude souboj!”, skočil mu Oovios do řeči.
“Měl by jsi toto místo opustit, Ooviosi, než přijde temná pohroma!”
“Proto jsem tady, chci svět zbavit černé magie”, nevzdával se Oovios.
Šťastný ork, třímající nalezený rubín a myslící na odměnu, v kterou doufal, běžel předat rubín Ykaronovi. Naneštěstí pro orka si nevšiml přítomnosti druhého boha. Poslední, co jeho smysly zaznamenaly, byla agonická bolest po celém jeho těle, když cítil smrtící žár po kouzlu, které na něho Oovios seslal.
“Tohle jsi neměl, ty kreténe!”
“Ty pořád nechceš vyslyšet moji nabídku, Ykaroneeee!”
“Kašlu na to, černá magie musí zvítězit.”

Ykaron se teleportoval a sebral červený rubín. Náhle Oovios pocítil na svém náramku lehké vrnění. “Ykarone, nedělej to!” zhrozil se.
“Příteli, zabil jsi naše bratry. Nastal čas na válku! Ooviosi!”

Ykaron si vzal rubín do ruky. Držel ho pevně. Ooviosův náramek začal víc vrnět. Stále intenzivněji. Oba bohové dobra a zla, Ykaron i Oovios, si všimli, že rubíny hřejí a vyzařují světlo. “Ykarone, to je tvůj konec!” Najednou se začali celí třást. Zvědaví Neonové, kteří přihlíželi, začali křičet “Konec světa, nastal konec světa!”. Rubíny Ykarona a Ooviose začaly svítit čím dál jasněji. Pro všechny přihlížející se stala oslnivá záře nesnesitelnou. Najednou, v intenzivní záři rubínů, bohové zmizeli. A oba rubíny zmizely s nimi.

Klan Neonovů se dohadoval, co se stane dál. Rozhodli se najít nového vůdce, vládce všech Neonovů. Právoplatným vůdcem se stane vítěz v boji. Boji v aréně. Bojovali všichni, orkové, vlkodlaci i skřítci. Celá aréna byla pokryta krví všech ras. Stala se symbolem masakru a ohromného násilí. Aréna nebyla přizpůsobena konkrétnímu boji. Nože, meče, tyče, bojovalo se vším. Pravidla neexistovala. Zájemců o trůn bylo hodně, a rychle ubývali, jak se aréna zabarvovala krví. Všichni se začali bát o své životy, nejen bojovníci v aréně.



Poslední boj, boj o trůn, nastal mezi orkem Urranem a vlkodlakem Paqurem. Urran měl potlučené čelo a z nohy mu srčela krev. Ale to mu nevadilo, nikdy se nebál smrti a bolesti. Naproti tomu Paquere byl velmi zesláblý, v hubě vylámané zuby, pochroumaný čumák a utržený ocas. Diváci v aréně se dožadovali tvrdého boje a jako šílení řvali “Džum, džum, džum!” Urran vzal svoji sekeru, rozběhl se proti vlkodlakovi. Paqure věděl, že má nad ním ork převahu, ale polovina vlkodlaků se vsadila, že orkové vládnout nebudou. Rozběhnutý Urran se blížil ke zmatenému Paquerovi, napřáhl se a rychlým pohybem obou rukou mu sekerou sťal hlavu. Paquerovo tělo ochablo a pomalu se skácelo k zemi. Z krku mu cákala krev. Urran vzal jeho hlavu a ukázal ji dychtivým divákům.

Diváci chvíli otupěle zírali na tu krvavou scénu, pak se všichni začali radovat. I vlkodlaci slavili tento boj na život a na smrt. Urran, plný adrenalinu v krvi, začal řvát: “Urrrraaaagaaan!” (tomuto území orkové říkali Urragan). Po bouřlivých oslavách se Urran stal vůdcem klanu a o Nimbu se dobře staral. Orkové, vlkodlaci i skřítci, všichni z klanu Neonovů, si byli rovni. Vlkodlaci měli trochu špatné tušení, že to v aréně nedopadne dobře, ale nic se s tím nedalo dělat. Někdo se musí stát vůdcem. Urran vládl tomuto světu velmi dlouho. Jako své zástupce jmenoval vůdce Mykona a čarodějku Aszaru.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Tuhle hru jsme si z obchodu přinášeli jako první a nutno říci, že s dost smíšenými pocity. Neměli jsme prakticky žádná očekávání a popravdě jsme si říkali ,,Ale co, snad to nebude tak zlý". A ono to zlý nebylo, naopak! Děj se hry se odehrává v americkém Chicagu. Město řídí systém CtOS - nejpokročilejší počítačová síť v Americe. Převezmete do rukou hlavního hrdinu, Aidena Pierce, bývalého zlodějíčka a gangstera, ale především zdatného hackera, který nežil zrovna růžovou a spořádanou minulostí. Díky tomu mu na záda dýchá pár rozzlobených nepřátel. To zapříčiní smrt jeho neteře. Z flashbacků se dozvídáme, že jeho neteř byla zabita ,,nepřáteli" při cestě autem právě s Aidenem. Tato událost donutí Aidena jednat a pomstít se všem, kteří jsou za smrt jeho neteře zodpovědní. S tím však moc pochopení nemá Aidenova sestra Nicky, která v pomstě nevidí žádné řešení a snaží se po smrti své dcery jít dál a začít žít, už kvůli jejímu synovi Jacksonovi. Aiden je však rozhodnutý jednat na...

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

  Prolog “Huh, pání”, nese se právě místností ve které sedím při pomyšlení, že se po velmi dlouhé době vracím nejen k psaní samotného článku, ale dokonce k psaní článku o World of WarCraft. Mnozí mě znají pod přezdívkou Ahurmen, ve světě WoW dříve též jako Aszara, přičemž ve World of WarCraft jsem působil od roku 2006 až do vydání datadisku Mists of Pandaria v roce 2012, kdy jsem s WoW definitivně skončil. Býval jsem šéfredaktorem tehdy největší česko/slovenské fanstránky wowczsite.net, stvořil největší slovník zkratek, slov a pojmů používaných ve světě WoW - konkrétně slovník Nexus WoW, působil v guildě Aeria Gloris a nyní se s Vámi podělím o to, jaké to bylo na prvopočátku všeho. KAPITOLA 1. “Na to nemám...” V době, kdy byl World of WarCraft ještě poměrně čerstvou hrou, tak hodně z nás bylo ve věku, kdy jsme si jen tak nemohli dovolit pořídit si originální hru za 900Kč a už vůbec ne platit měsíční poplatky. “Tak já stáhnu WoWko někde z netu”, povídá mi kamarád se který...

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Jednou Blizzard přišel s nápadem uspořádat týdenní “sbírání” uživatelů na sociální síti Twitter za účelem umožnit pár šťastlivcům přístup k betě World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ten den jsem nic netušíc přišel domů, celý pomačkaný a utahaný. Celý týden jsme totiž měli náročnou práci, a to stěhování přes 30 kusů skříní a vymalování místnosti. Když jsem přišel domů, byla už noc. Přes moje vyčerpání a pozdní hodinu jsem se odhodlal zapnout PlayStation 4 a vesele hrát The Last of US Remastered. Ještě než jsem šel spát jsem si přečetl povídku o World of Warcraft z dob Vanillu, kterou sepsal kamarád Ahurmen. Byly asi 3 hodiny ráno, když mi začal vibrovat můj Samsung telefon. Po pár nadávkách (bylo už naštěstí po 10. hodině) jsem se podíval na displej. Byla tam notifikace… Twitter - soukromá zpráva od Blizzardu. Mžoural jsem očima a moc nechápal, proč mi ve 3 ráno píšou z Blizzardu. No, nejsem v Americe, tady je už pozdě, přečtu si to ráno.

Deník hráče World of Warcraft (1)

Rozhodl jsem se, že pravidelně budu vydávat deníček o hře World of Warcraft. Pěkně od počátku až do konce. O této hře jsem slyšel už před mnoha a mnoha lety. Nejen v časopisech, ale i v televizních seriálech, jako je Jak jsem poznal vaši Matku nebo South-Park. Tato hra je stále velmi populární a prozatím nemá konkurenci. Samozřejmě je tu plno MMORPG titulů, mezi nejznámější patří Guild Wars, SWOTR, The Elder Scrolls Online nebo Metin 2. "Darku, zbláznil jsi se? WoW je hnus a kravina, je to ztráta času!" Hmm, vítejte kritici, vysvětlím vám, proč jsem si World of Warcraft tak oblíbil. První cesta k RPG FPS, sport, arkády... ani nedokážu vyjmenovat všechny typy her. Řekl jsem si, proč nezkusit MMORPG. Dlouho jsem nic nehrál a střílečky už mě přestaly bavit. Chvíli jsem zkoušel demo Army 2, ale to mi moc nevyhovovalo. Běhám sem a tam a hned umřu. To je teda úžasný. Bohužel jsem tedy odstoupil od hraní Army 2 a tím pádem i od DayZ, které jsem ani nezkoušel. Asi by mě to nebavi...

Recenze konzole Xbox One S

Předchozí konzoli Sony PlayStation 4 jsem nedávno prodal. Nechci říkat, že byl vždycky PlayStation 4 nejlepší. Sony poslední dobou zařízlo PS Vita, PlayStation Now, nesmyslně zrušili výhodné služby. 2 roky jsem se velmi těšil na zpětnou kompatibilitu PlayStation 2 a 3 a nedočkal jsem se. Většina fanoušků by si to přála, jenže Sony tvrdí, že o to není zájem, přitom si mastí kapsy na remasterech her. Ze začátku bylo slibováno, že budeme moci hlasovat o hrách zdarma pro následující měsíc, nakonec to bylo pouze dvakrát a pak se na to zapomnělo. Dalším problémem je infrastruktura v Evropě, do které by mělo Sony investovat. Sliby chyby. S aktualizací firmwaru je na tom Xbox One lépe, u PlayStationu 4 vyjde nový firmware pouze jednou za půl roku. Zpětná kompatibilita Xbox 360, EA Acess a Xbox Game Pass… V roce 2013 mě hodně nepříjemně šokoval Xbox One se spoustou nesmyslných věcí - povinný Kinect, nutné připojení k internetu, regionální omezení. Tehdejší konference Microsoftu byla fiask...

Co se pokazilo? Proč Xbox One a Series X nedokázaly navázat na úspěch Xbox 360

Xbox 360 je pro mnoho hráčů dodnes ikonickou konzolí, která zanechala nezapomenutelný otisk v herním průmyslu. Když jsem se na ni začal zaměřovat, uvědomil jsem si, jak hluboko se zapsala do historie a proč její následovníci, jako Xbox One nebo Series X, již nedokázali zopakovat její úspěch. Xbox 360: Revoluční konzole Když Xbox 360 v roce 2005 dorazil na trh, přinesl s sebou něco zcela nového a jedinečného. Microsoft se poučil z chyb původního Xboxu a s Xboxem 360 vsadil na silnou herní knihovnu, online služby a technické inovace, které nastavily nové standardy pro herní průmysl. Hry jako Halo 3, Gears of War, Mass Effect a Elder Scrolls: Oblivion patří dodnes mezi legendy, které hráčům poskytly nezapomenutelné zážitky. Jedním z klíčových prvků úspěchu Xboxu 360 byla služba Xbox Live. Byla to jedna z prvních platforem, která opravdu popularizovala online hraní na konzolích, a to i přesto, že hráči museli platit roční poplatek. Xbox Live přinesl nejen multiplayerové zážitky, ale také s...

30 let časopisu Levelu: Můj herní průvodce od dětství až dodnes...

Časopis Level je fenoménem české herní scény už neuvěřitelných 30 let. Od svého vzniku v roce 1995 prošel mnoha změnami, krizemi i triumfy, které formovaly jeho současnou podobu. Pro mě osobně je Level srdeční záležitostí. Provázel mě od chvíle, kdy jsem jako kluk poprvé držel jeho číslo v ruce, až do dnešních dnů. Pojďme si společně připomenout jeho historii, klíčové momenty a jeho význam pro české hráče. Moje první setkání s Levelem Můj první časopis Level jsem držel v ruce v roce 2004. Bylo mi kolem třinácti let a v té době byl internet sice dostupný, ale ne všude a ne vždy. Herní časopisy měly obrovskou váhu, protože přinášely nejen recenze, ale i návody, novinky a někdy i plné hry na CD či DVD. Pamatuji si, jak jsem hltal každou stránku, fascinován nejen recenzemi her, ale i obsáhlými tématy a rozhovory s vývojáři. Střídavě jsem si kupoval i časopis Doupě, ale Level měl pro mě vždy něco navíc. Byla to kombinace skvělého psaní, kvalitních recenzí a samozřejmě příloh, které mě dokáz...