Přeskočit na hlavní obsah

Crazy Taxi: Uvolněte se a připravte se na divokou jízdu

Miluji dobré arkádové závodní hry a Crazy Taxi je přesně taková! Tato hra je synonymem pro rychlost a zábavu, ideální pro krátká herní sezení.

V této hře se ponoříte do světa arkádových závodů, kde hlavním cílem je dosahovat vysokých skóre. Jako řidič taxíku je vaším úkolem vydělat co nejvíce peněz tím, že rychle a efektivně přepravujete pasažéry. Hratelnost je intuitivní: sledujte zelenou šipku, vysazujte pasažéry a peníze se hrnou. Neustálý boj s časem, kdy každá vteřina může znamenat rozdíl mezi výhrou a prohrou, dodává hře napětí. Ačkoliv je hra po konci možné restartovat, vždy začínáte znova, což je charakteristické pro staré arkádové hry.

Jednou z nejzábavnějších částí je schopnost provádět šílené kousky a triky, abyste získali bonusové body a více peněz. Od skoků přes rampy po driftování zatáčkami – každá jízda může být plná adrenalinu a nečekaných situací. Ovládání je klíčovým prvkem. Je jednoduché a intuitivní, což ocení každý fanoušek rychlých arkád. Tlačítka pro akceleraci, brzdění a přeřazení jsou logicky uspořádaná a řízení taxíku je přesné a citlivé, což umožňuje hráčům plně se ponořit do rychlosti hry. I když jste v herním světě nováčkem, rychle si zvyknete na intuitivní rozložení a brzy budete provádět triky jako profík.

Navíc hra nabízí možnost přizpůsobení ovládání, což znamená, že si můžete nastavit tlačítka podle svých preferencí. Tato flexibilita zajišťuje, že každý hráč může najít způsob, jak ovládat auto, který mu nejlépe vyhovuje. Mapy ve hře nabízejí dva rozdílné světy - originální arkádovou mapu a mapu inspirovanou San Franciscem, specifickou pro konzolové verze. Ačkoli obě mapy nabízejí zábavné prostředí, druhá mapa je příliš rozlehlá a může působit zmatečně. Preferoval bych více menších map s jedinečným prostředím pro každou.

Každá mapa je navržena tak, aby hráče neustále překvapovala. Náhodně generované trasy a různé výzvy zajišťují, že žádná jízda není stejná jako předchozí. Díky tomu se hra nikdy neomrzí a pokaždé nabízí nový zážitek. Navíc každá mapa obsahuje množství skrytých zkratek a tajných tras, které mohou výrazně ovlivnit váš herní výkon. Objevování těchto skrytých cest přidává další vrstvu strategie a udržuje hru svěží a vzrušující.





Graficky hra zaujme svým komiksovým stylem, který i po letech vypadá skvěle. Světlá a barevná města jsou na obrazovce snadno viditelná a plynulost 60 snímků za sekundu ještě více umocňuje rychlost hry. Punk-rocková hudba skvěle doplňuje celkový dojem a dodává hře na autentičnosti. Skladby od kapel jako The Offspring a Bad Religion vás vtáhnou do děje a dodají vám energii potřebnou k dosažení nejvyšších skóre. Zvukový doprovod a efekty jsou rovněž na vysoké úrovni. Každé brzdění, srážka nebo skok jsou podpořeny autentickými zvuky, které umocňují pocit rychlosti a intenzity. Hráči se mohou těšit na zážitek, který je nejen vizuálně atraktivní, ale také zvukově strhující.

Tato arkádová závodní hra nabízí zběsilou zábavu, skvělou hudbu a nenáročný herní model, ideální pro krátké herní okamžiky. Ačkoliv je hra skvělá na krátkodobé hraní, její omezený počet měst a jednoduchá hratelnost může při delším hraní působit monotónně. Hra sice nenabízí mnoho obsahu, ale to, co nabízí, stojí za to občas si zahrát.




Crazy Taxi je ideální volbou pro všechny, kdo hledají rychlou a intenzivní herní zkušenost. Bez ohledu na to, zda máte jen pár minut nebo hodinu, tahle hra vás zaručeně pobaví a naplní adrenalinem. Takže, sedněte za volant, šlápněte na plyn a připravte se na divokou jízdu!

Navíc, pro milovníky retro her je tato hra skvělou připomínkou zlaté éry arkádových her. Přestože technologický pokrok přinesl mnohé inovace, tento titul zůstává důkazem toho, že jednoduchá, ale dobře provedená hratelnost může být nadčasová. Hráči, kteří si chtějí užít rychlou akci a nostalgický zážitek, najdou v Crazy Taxi vše, co potřebují.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

OpenEmu: Nezbytný nástroj pro hraní retro her na Macu

V dnešní době, kdy herní průmysl neustále přináší nové tituly s ohromující grafikou a složitými herními mechanismy, se mnozí z nás stále rádi vracejí ke klasickým hrám, které byly o čisté zábavě a výzvě. Tyto hry, ať už šlo o Nintendo, Sega, nebo PlayStation, pro nás mají nostalgickou hodnotu. A právě zde přichází na scénu OpenEmu – úžasná aplikace, která přináší všechny vaše oblíbené retro hry na Mac.  Co je OpenEmu? OpenEmu je open-source emulátor, který umožňuje hrát hry z různých starších konzolí a handheldů na vašem Macu. Největší předností je podpora široké škály herních systémů, což z něj činí univerzální nástroj pro každého milovníka klasických her. Ať už jste fanouškem Nintenda, Segy nebo třeba PlayStationu 1, OpenEmu vám umožní vrátit se ke všem těmto hrám na jednom místě.  Aplikace byla poprvé vydána v roce 2013 a od té doby si získala oblibu díky přívětivému rozhraní a pravidelným aktualizacím, které zajišťují její bezproblémový chod na nejnovějších verzích macOS. Tvůrci Op

Jak mi staré hry vrátily radost z hraní, kterou nové tituly ztratily

V posledních letech jsem si začal stále více uvědomovat, že mě nové hry přestávají bavit. Možná je to dáno stárnutím, možná změnou v herním průmyslu, ale něco, co mi kdysi přinášelo hodiny radosti a zábavy, dnes ztrácí svůj půvab. Dříve jsem se dokázal nechat pohltit světem nových her, ztratit se v jejich příbězích a možnostech, ale dnes už to není tak jednoduché. Místo vzrušení, které jsem cítil při spuštění nové hry, se často dostaví zklamání a pocit, že něco chybí. Herní průmysl se za poslední dekádu dramaticky proměnil. V dobách mého mládí byly hry často o čisté zábavě, objevování a překonávání výzev. Dnes však herní tituly často kladou větší důraz na zisky než na samotný herní zážitek. Modely jako pay-to-win, free-to-play a mikrotransakce se staly běžnou součástí herního světa. Zatímco se grafika a technologie neustále zdokonalují, herní mechaniky se stávají stále komplikovanějšími a zaměřují se spíše na to, jak z hráčů vytěžit více peněz, než na to, aby poskytly skutečně poutavý

Od neoriginální konzole po pravý NES: nostalgické dobrodružství se Super Mario Bros.

Když se ohlédnu zpět na své dětství, jednou z nejvýraznějších vzpomínek, které se mi vybaví, je moje první setkání s hrou Super Mario Bros. Vyrůstal jsem v době, kdy herní průmysl začal skutečně nabírat na obrátkách, ale paradoxně jsem se k této ikonické hře nedostal tak, jak by se dalo očekávat. Nehrál jsem ji na originální konzoli Nintendo Entertainment System (NES), ale na neoriginální konzoli, která byla běžně dostupná v mnoha domácnostech po celém světě. Tehdy jsem ještě netušil, jaký dopad na mě tato hra bude mít. První kroky ve světě Super Mario Bros. Můj první kontakt s Mariem nebyl skrze autentický NES, ale přes konzoli, která se tvářila jako NES, ale byla jen levnou napodobeninou, kterou si moji rodiče mohli dovolit. Na této konzoli, kterou jsem dostal k desátým narozeninám, jsem poprvé spustil Super Mario Bros. Pamatuji si to nadšení, které jsem cítil, když se na obrazovce objevil jednoduchý, ale nezapomenutelný pixelový svět plný nepřátel, překážek a skrytých tajemství. I k

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Tuhle hru jsme si z obchodu přinášeli jako první a nutno říci, že s dost smíšenými pocity. Neměli jsme prakticky žádná očekávání a popravdě jsme si říkali ,,Ale co, snad to nebude tak zlý". A ono to zlý nebylo, naopak! Děj se hry se odehrává v americkém Chicagu. Město řídí systém CtOS - nejpokročilejší počítačová síť v Americe. Převezmete do rukou hlavního hrdinu, Aidena Pierce, bývalého zlodějíčka a gangstera, ale především zdatného hackera, který nežil zrovna růžovou a spořádanou minulostí. Díky tomu mu na záda dýchá pár rozzlobených nepřátel. To zapříčiní smrt jeho neteře. Z flashbacků se dozvídáme, že jeho neteř byla zabita ,,nepřáteli" při cestě autem právě s Aidenem. Tato událost donutí Aidena jednat a pomstít se všem, kteří jsou za smrt jeho neteře zodpovědní. S tím však moc pochopení nemá Aidenova sestra Nicky, která v pomstě nevidí žádné řešení a snaží se po smrti své dcery jít dál a začít žít, už kvůli jejímu synovi Jacksonovi. Aiden je však rozhodnutý jednat na

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

  Prolog “Huh, pání”, nese se právě místností ve které sedím při pomyšlení, že se po velmi dlouhé době vracím nejen k psaní samotného článku, ale dokonce k psaní článku o World of WarCraft. Mnozí mě znají pod přezdívkou Ahurmen, ve světě WoW dříve též jako Aszara, přičemž ve World of WarCraft jsem působil od roku 2006 až do vydání datadisku Mists of Pandaria v roce 2012, kdy jsem s WoW definitivně skončil. Býval jsem šéfredaktorem tehdy největší česko/slovenské fanstránky wowczsite.net, stvořil největší slovník zkratek, slov a pojmů používaných ve světě WoW - konkrétně slovník Nexus WoW, působil v guildě Aeria Gloris a nyní se s Vámi podělím o to, jaké to bylo na prvopočátku všeho. KAPITOLA 1. “Na to nemám...” V době, kdy byl World of WarCraft ještě poměrně čerstvou hrou, tak hodně z nás bylo ve věku, kdy jsme si jen tak nemohli dovolit pořídit si originální hru za 900Kč a už vůbec ne platit měsíční poplatky. “Tak já stáhnu WoWko někde z netu”, povídá mi kamarád se kterým js

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Jednou Blizzard přišel s nápadem uspořádat týdenní “sbírání” uživatelů na sociální síti Twitter za účelem umožnit pár šťastlivcům přístup k betě World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ten den jsem nic netušíc přišel domů, celý pomačkaný a utahaný. Celý týden jsme totiž měli náročnou práci, a to stěhování přes 30 kusů skříní a vymalování místnosti. Když jsem přišel domů, byla už noc. Přes moje vyčerpání a pozdní hodinu jsem se odhodlal zapnout PlayStation 4 a vesele hrát The Last of US Remastered. Ještě než jsem šel spát jsem si přečetl povídku o World of Warcraft z dob Vanillu, kterou sepsal kamarád Ahurmen. Byly asi 3 hodiny ráno, když mi začal vibrovat můj Samsung telefon. Po pár nadávkách (bylo už naštěstí po 10. hodině) jsem se podíval na displej. Byla tam notifikace… Twitter - soukromá zpráva od Blizzardu. Mžoural jsem očima a moc nechápal, proč mi ve 3 ráno píšou z Blizzardu. No, nejsem v Americe, tady je už pozdě, přečtu si to ráno.

Deník hráče World of Warcraft (1)

Rozhodl jsem se, že pravidelně budu vydávat deníček o hře World of Warcraft. Pěkně od počátku až do konce. O této hře jsem slyšel už před mnoha a mnoha lety. Nejen v časopisech, ale i v televizních seriálech, jako je Jak jsem poznal vaši Matku nebo South-Park. Tato hra je stále velmi populární a prozatím nemá konkurenci. Samozřejmě je tu plno MMORPG titulů, mezi nejznámější patří Guild Wars, SWOTR, The Elder Scrolls Online nebo Metin 2. "Darku, zbláznil jsi se? WoW je hnus a kravina, je to ztráta času!" Hmm, vítejte kritici, vysvětlím vám, proč jsem si World of Warcraft tak oblíbil. První cesta k RPG FPS, sport, arkády... ani nedokážu vyjmenovat všechny typy her. Řekl jsem si, proč nezkusit MMORPG. Dlouho jsem nic nehrál a střílečky už mě přestaly bavit. Chvíli jsem zkoušel demo Army 2, ale to mi moc nevyhovovalo. Běhám sem a tam a hned umřu. To je teda úžasný. Bohužel jsem tedy odstoupil od hraní Army 2 a tím pádem i od DayZ, které jsem ani nezkoušel. Asi by mě to nebavi