Poslouchejte hudbu kdekoliv...

Před 2 měsíci jsem zažádal o pozvánku do Google Music. Bohužel jsem si předtím musel změnit IP adresu. V Česku pozvánku dostanete těžko, proto musíte použít program proXPN

Poslouchejte jako z nebe...
Google Music má výhodu v tom, že můžete poslouchat v práci nebo třeba u kamaráda. Samozřejmě to má i své mouchy. Pokud kamarád nebude mít Internet, jen těžko si něco poslechnete. V tom případě byste museli mít v kapse USB mobilní Internet nebo někde najít přístup k wifi hot-spot.

Ten, kdo má smartphone s Androidem, má vyhráno. U iPhonů je menší problém, Google téměř jistě nevydá Google Music pro iPhone. Dělá to kvůli soupeření iPhonu s Androidem. My musíme jít tedy jinou cestou. Prostě použít Safari v iPhone, přihlásit se na náš účet Google Music a vybrat nějakou hudbu. Hudba se sice přehraje, ale musíme si uvědomit, že to není pořádně použitelný přehrávač. Problémem také bude ovládání hlasitosti zvuků a orientace v hudbě, kterou byste si přáli poslechnout. Několik Internetových návodů pro iPhone radí poslouchat hudbu právě přes Internetový prohlížeč.



Větší otázka je přecházení z iPhonu na Android, neboť v iPhonu je iCloud od Applu. iCloud a Google jsou velcí konkurenti. Je velký problém, pokud přecházíte z iCloud na Google nebo obráceně. Takže jednoduše odpovím: “Ne, nejde to”. Myslím, že importovat hudbu mezi sebou půjde asi jen těžko. 

Zřejmě v budoucnosti bude čím dál težší, jak budem naše dokumenty importovat z jednoho systému na druhý. Možná, že za převod budeme muset dokonce i platit. 

Nejlepším řešením je mít více cloudových služeb. Třeba já používám Google a DropBox. 

U Google Music jsem měl docela strach, že nebude fungovat editování do správných kategorií. Naštěstí to ale funguje. Také se dá smazat hudba. Bohužel nevýhodou je, že asi nepůjde, abych si mohl hudbu natáhnout zpátky do notebooku. To prostě nejde, což je pro mě docela velké mínus. 



Použil jsem Google Music Manager ve Windows 7 a odeslání hudby do Google Music trvalo přinejmenším 12 hodin! Měl jsem zhruba 407 písniček. Správně bych měl každý týden nebo den nechat Google Music Manager v klidu zapnutý. 

Navíc Google Music nemá v lásce DRM! Ten, kdo má DRM, se se službou může rozloučit.

Vyplatí si to použít Google Music?
Popravdě Google Music používám často, když u sebe nemám notebook. Jak jsem se zmínil o iPhonu, je to menší tragédie. Kdo má ale Android, tak nemusí nic řešit. O Google Music musíme vědět, že je nutné, aby byl připojený k Internetu. Bez Internetu je to jako guláš bez masa. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Deník hráče World of Warcraft (1)

Recenze konzole Xbox One S

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...