Jak počítačové hry a fantasy mění můj život...

Časy se mění. Dříve jsem byl velikým nadšencem svobodných programů, odpůrcem komerčních her a blázen do mobilů. Věřil jsem, že se mi podaří být programátorem na volné noze, nebo že budu podporovat některé malé projekty. Jak to dopadlo? Bohužel úplně jinak. Také jsem se snažil pomoci lidem a uživatelům ohledně problémů operačních systémů Windows a Linux, bezpečnosti internetu nebo programů. Bohužel smutnou realitou je, že snění o tom, že budu ajťákem byla jen taková povídačka. Změna nastala velice dlouho poté. Vyučil jsem se kuchařem, nabrousil zuby a vybral si zaměření Podnikání (Ekonomické, marketing, vedení účetnictví, banky apod...). To bohužel s IT vůbec nesouvisí. Už delší dobu mě zajímá vedení účetnictví, marketing/management a v poslední době hlavně právo (například obchodní práva týkajících se fyzických i právnických osob). Delší dobu jsem byl v tomhle zaujatý. Byl jsem velkým odpůrcem komerčních her a obchodu Steam. Teď je vše jinak. Nakupuji tam hry ve slevách (výjimkami nejsou 10-50%), jako jsou vánoční a letní výprodej, halloween apod. Další nákupy provádím na tzv. Humble Bundle. Díky Honzovi, který mi poradil, jak používat PayPal. Proč crackovat? K čemu? Díky Steamu máte jistotu, že o hru nepřijdete. Znovu si ji můžete nainstalovat zase za pár let.


Nějaký čas mě zajímají názory kamaráda Filipa, nadšence fantasy, elementálů, vikingů a dalších věcí. Já střílečky moc nemusím. I proto jsem si tak oblíbil RPG. Diablo 3 je vážne epická hra (skoro jsem měl orgie). Mám rád temné hry. Pro pořádnou atmosféru také zatahuji záclony. Zaujaly mě hlavně karty. Díky Blizzardu a jeho tzv. karetní hře Hearthstone. Já jsem se tomu smál a říkal si: "To Blizzard vytvořil pěknou sračku". Houby! Ta karetní hra je ještě lepší. Občas si ji rád zahraji. Ale dost mě odrazuje systém Free2Play. Fanoušci si můžou celou hru koupit za něco přes 600Kč, možná to ale někomu vyhovuje. S Michalem jsme hráli Hearthstone a docela jsem se u toho bavil. Není to jen o házení karet. Předem se musím zamyslet, jestli danou kartu mám vytáhnout nebo ne. Hlavně si tam karty moc nevybíráte. Číslo "5" znamená, že si musím vybrat 5 krystalků. Pokud mám 4 krystalky, tak mám smůlu. Buď si vyberu jinou kartu, nebo prostě ukončím kolo.

Dalším koníčkem jsou filmy. Jsem filmový fanatik - filmofil. Jsem fanoušek režiséra Christophera Nolana, který natočil například Počátek nebo Batman začíná... Také se mi velmi líbí hudební skladatel Hans Zimmer. Dále mám rád seriály, hlavně komedie, krimi a fantasy. V porovnání s filmy strávím se seriály hodně času.

Poslední zábavou jsou komiksy. Nemyslím Kačera Donalda nebo Čtyřlístek. Hádejte jaké! Přeci DC Comics! Ale nejenom ty, nedávno jsem se stal předplatitelem časopisu Level díky jeho restartu a návratu šéfredaktora Ondřeje "Draken" Průšy.



Takže, kamarádi. Na srazy chodím letos ještě častěji, než když jsem studoval kuchařinu. Zájmy mám hlavně věrné kamarády, hráče a hlavně oblíbené fantazie. Kde je bláznivej ajťák, znalec smartphonů a pomocník bezradných uživatelů ve věčném boji s moderní technikou? Bláznivý Darek umřel. Ať žije znovuzrozený Dráček!
Hum, hum, hum!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...