Náruživý hráč (3): Krvavé vánoce

Toto je opravdu poslední díl letošního roku. Nebojte, seriál Náruživý hráč bude zřejmě příští rok pokračovat. Přál jsem si pod stromeček pořádnou bazuku, sekeru, speciální vestu a další vojenské potřeby. Ale asi nic takového nedostanu a apokalypsa se asi taky nedostaví. Pokud se o Vánocích nudíte, tak zůstaňte na příjmu - rozhodl jsem se připravit něco pro vás hardcore hráče, co Vánoce neslaví. Od kamarády Honzy jsem dostal tip na zajímavou hru: Killing Floor. Bohužel jeho mašina to nerozjede, ale podle mého názoru by to určitě na dané hardwarové sestavě mělo fungovat.


Grafika hry mi velmi připomíná staré dobré Counter-Strike 1.6. Engine je vychází z Unrealu. Na Steamu jsem si tedy zjistil hardwarové požadavky a zjistil, že podporují stařičké grafické karty Nvidia GeForce 4 440MX (64MB ram). Mely by to zvládnout notebooky i z roku 2010. Navíc mám dobrou zprávu i pro fanatiky z Linuxové vyšší sféry - hra má nálepku tučňáka. Hardwarově je to ale trochu jiné kafe, doporučuji vyzkoušet.


Hra Killing Floor má pár zajímavých vychytávek v multiplayeru, jako jsou profese. Pokud budete hrát za léčitelku, budete muset pomáhat hráčům třeba injekcemi. Hra podporuje i kooperativní režim. Ten jsem bohužel nemohl otestovat, ale předpokládám, že to bude větší zábava hrát s kamarády než sólo (samostatná hra). Protože ve dvou se to lépe táhne - a je více srandy.


Na začátku máte pouze pistoli. Po zabití pár mrtváků/splnění úkolů se můžete stavit do obchodu a koupit nějaké střelné zbraně, nebo pokud to máte rádi pěkně z ostra tak třeba sekery. Hlavně si kupte lékárničku. Bohužel na mě to je málo času, než se zorientuji při nákupu. Až vrátíte nákupní košík a projdete pokladnou, tak se můžete jít podívat opět za zombíky. Ale doporučuji běhat a nestát na místě jako kůl v plotě. Musíte stihnout postřílet všechny okolo.




Watch live video from adio45cz on TwitchTV

Moje hodnocení: Killing Floor má bohužel své mouchy. Působí to na mě celkem amatársky, třeba menu. Ale v těchto Vánočních časech je tam jedno milé překvapení - event v podobě Santa Clause (pozor, neplést s Klausem, ten bude v TV až na silvestra), skřítcích, pernících nebo sobech! Tedy žádný dárek pro krvežíznivé pomatence.

3/5 - Jde to! Není to extra super hra, pár věcí omrzí, třeba nesmyslné DLC donutí hráče ke koupi kvůli zbraním nebo novým skinům. Je to taková oddychová hra. Pro ty, kteří chtějí něco luxusnější nechť okusí Left 4 Dead 2 (už jen kvůli magickým cifrám 42). Veselé Vánoce a šťastnej novej rok, ty mrcho nevěrná!

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...