World of Warcraft: Warlords of Draenor - Cesta do Draenora (1)

V minulém článku jste si mohli přečíst, jak jsem se dostal do bety Warlords of Draenor. Dnes budu vyprávět o tom, proč jsem se rozhodl cestovat na alternativní planetu Draenor. Pro ty, kteří nehráli poslední patch Mists of Pandaria, přiblížím boj proti Garrosh Hellscream. Poslední patch přidal epický end game a hlavně možnost hrát poslední raid Siege of Orgrimmar. Všichni hráči se vydali bojovat s oním Garroshem Hellscream. Když bylo po všem a přišel Thrall, tak z toho byl velice zklamaný. Věděl, že tohle by si otec, Grommash Hellscream, rozhodně nepřál. Chtěl Garroshe umlátit kladivem, ale na poslední chvíli ho zarazil Varian Wrynn. O Garroshově osudu tedy rozhodne soud.

Jak to bylo dál?
Garrosh Hellscream uteče ze svého vězení a s pomocí Lorewalkerů, a hlavně díky Kairoze (znáte z posledního patchu Mists of Pandaria na ostrově Timelessu), je poslán zpět v čase na Draenor, před zlomový moment, kdy se orkové napili démonické krve a zaprodali se tak Kil’Jaedenovi. Vypití démonické krve přetvoří tuto Hordu na novou, takzvanou Iron Hordu a díky nákresům a znalostem válečných strojů z budoucnosti, se z Iron Horde stane obrovská vojenská síla. Garrosh Hellscream touží po tom přenést tuto Iron Hordu z alternativní reality do světa Azerothu a zničit tak veškerý odpor. S čím však nepočítal je to, že ex-warchief Thrall a hrdinové byli také přeneseni do této alternativní reality s úkolem zabránit tomuto tragickému scénáři. Je tedy jasné, že Thrall bude jedním z hlavních aktérů odboje Hordy, která se spojila s vyvrženým klanem Frostwolf (což je Thrallův klan). Skutečnost, že se orkové v této realitě nenapili démonické krve, umožní mnoho zajímavých setkání. Například setkání Thralla s jeho otcem Duratonem a s jeho klanem Frostwolf je nanejvýš dojemné a pozoruhodné.



Když Iron Horde započala její pochod na Azeroth, Maraad učinil setkání s králem Varian Wrynn. Král Varian má z hrozby, která zabila jeho otce a zničila království Stormwind před mnoha lety, strach. Maraad žádá Variana, aby podepsal prohlášení války s Iron Horde, ale Varian je na pochybách. Maraad se snaží Variona přesvědčit a říká mu, že se s těmi válečníky již potkal a že nejsou neporazitelní.


Teď konečně přijde na řadu Lippleo, druhá postava, se kterou jsem chtěl vyzkoušet nějaké jiné místo s větším Dark Portalem. Beta se na začátku odehrává v Blasted Lands, kde určitě dlouholetí hráči WoW budou znát legendu o Dark Portalu. Vrátíme se tam jako za starých časů. Lippleo byl na Dreanora, odkud jsem se vydal do Stormwindu, jelikož chci znát cestu, jak se do Draenora dostanu. Ahááá! Na nástěnce jsem klikl na žlutý vykřičník s úkolem. Poté se naproti nástěnce objevil portál do Blasted Lands. Začal jsem tedy opět plnit úkoly - nic nového: zabij 10 orků, přines 4 dopisy apod...



Musím vás upozornit, že do Dark Portalu se jen tak nedostanete! Na alternativní planetě Draenor se portál, dalo by se říct, odpojil. Hlavně tam nejsou příslušníci Alliance a Horde, jak jste byli zvyklí. Přišli tam Iron Horde a místo obsadili. Nyní hlídají místo před vetřelci.


Najděte rozdíl mezi datadisky Warlords of Draenor a The Burning Crusader. (obrázek můžete zvětšit).

Takže zpátky, zpátky, zpátky na místo…


Vracím se zpátky na počátek. Na počátku jste si mohli vybrat oboje. Já si vybral Lippleo Draenor Beta - Level 90 - Tanaan Intro. Dole neustále válčí Horde a Alliance proti Iron Horden. Potkal jsem tam naštvaného Thralla, Archmage Khadgar a další. Prozkoumal jsem okolí Dark Portalu a je to velmi podobné, zničené místo jako můžete znát z Outlandu (datadisk The Burning Crusade do 70. levelu). Mým úkolem bylo osvobodit zajatého orka. Na konci jsem se dostal do hluboké štoly a objevil uvězněného Warlock Gul’dana! Musel jsem nejprve pozabíjet mooby v okolí. Poté byl Gul’dan osvobozen, udělal si portál a utekl.(To je ale parchant, co? Kvůli tomuhle jsem ho osvobozoval…). Vrátil jsme se tedy zpět a všiml si, že portál zmizel. Já jsem si uvědomil, že do Blasted Lands se jen tak nedostanu. To proto, aby bylo Iron Horde zabráněno napochodovat do Azerothu a bojovat proti Alliance a Horde.

Osvobodit Gul'dan...







< Předchozí                Další  >

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...