Sci-Fi World of Warcraft? Wildstar!

World of Warcraft Sci-FI? To jako myslíš World of Starcraft. Ale kdepak! Mám na mysli nejnovější MMORPG, Wildstar! Na úvod tu musím kámošovi Petrovi, který mi hru půjčil na vyzkoušení na tři dny (i když jsme byli domluveni na týden. Mno, je na tom trochu závislý). Petr byl pravý WoWkař, ale před časem přesedlal na Wildstar, kde asi chvíli zůstane.

Grafika hry vypadá spíše dětinsky, ale to vůbec ničemu nevadí. Naopak, mě se to velmi líbí a je to velmi nenáročné. Stále mě to nutí vzpomínat na World of Warcraft. Je to jako kdyby Blizzard WoW zmordoval a přeměnil na Sci-Fi. Nejsou tu WoW frakce Alliance a Horde, ale dvě jiné: Exiles a Dominion. Jejich vlajky mi neustále připomínají Alliance a Horde. Nu dobrá, už tyto dvě hry nebudu porovnávat, ono se to ani moc nedá. Jiný žánr, příběh, jiná planeta.




Postavu jsem si ani nemusel expit (dostal jsem ji od kamaráda již vyexpovanou). Postava může dosáhnout maximálně levelu 50. Ve hře můžete chodit do dungeonů a účastnit se raidů. Naštěstí to není jako v The Elder Scrolls Online, kte raidy chyběly úplně a nebyl tu ani World Boss. U Wildstar ale chybí “LFR” (Raid Finder). Pokud chcete někoho na raid najít, musíte hledat v kanálech (chat), kde můžete zkusit sehnat nějaké hráče nebo guildu na pravidelné nájezdy (často bývají ve středu a neděli). Na raidu musíte chodit pouze na 20 man, což znamená odemčení Tier 1 (T1). Po dokončení archivu získáte přístup na 40 man, což odpovídá Tier 2 (T2). Bohužel tu moc nenarazíte na 10 man, jak známe třeba z World of Warcraft. Bohužel jsem raidy moc nestihl vyzkoušet, jelikož 3 dny jsou prostě málo. Zato jsem si ale zkusily PvP a musím přiznat, že se jim systém bojů hodně vydařil.



Docela mě překvapilo, že hra nebyla moc náročná. Myslel jsem si, že to moje grafická karta neutáhne (zatím drží). Wildstar byl vydán tuším v roce 2011 a já to hrál na notebooku z roku 2010. Optimalizace je tedy celkem vydařená, ale pozor si dejte na raidy 40 man, kdy se vám může starší notebook zaseknout. Bohužel to stále nemám moc odzkoušené.

Wildstar si je třeba předplatit a to buď na 15, 30 nebo 60 denní game time a můžete platit buď platební kartou, nebo si v obchodě zakoupit kartičku, kterou budete moci ve hře aktivovat (pokud se vám nechci platit kreditkou). Málem jsem zapomněl zmínit, že se tam v budoucnu možná obejví mounti! Pokud vás už World of Warcraft omrzelo a chcete změnu, tak vám Wildstar vřele doporučuji. Třeba vám přiroste k srdci.

Hodnocení: 3/5

+ nájezdy (raid), eventy, dungeony
+ mírná obtížnost
+ PvP - arény, dobývání pevnosti nebo volný svět

- časový žrout
- nájezdy 40 man může být trochu komplikované
- většina hráčů preferuje frakci Exiles před Dominion (tím je to nevyrovnané)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Recenze konzole Xbox One S

Deník hráče World of Warcraft (1)

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...