Přeskočit na hlavní obsah

Náruživý hráč (1): Lei Shen dokázal vykadit 5x za 15 minut!

Kdo to je sakra Lei Shen? Milí hráči - WoWkaři z dob Vanilly a TBC, budete pěkně čumět. Datadisk World of Warcraft: Mists of Pandaria je ještě horším datadiskem než byl Wrath of the Lich King! Setkáte se s opilou a ospalou pandou, socialistickým rájem pro zemědělství a krásným tancem. Podíváme-li se na Pandarijsou mapu, uvidíme stupidně velikého blinkajícího komára, který se regeneruje a dokonce sere bombardující hovna. Co to je?

Objevíte nový svět Panderie. Myslíte si, že půjdete k vendorum a koupíte si master lincenci na lítání po Pandarii? Tak na to zapomeňte. Blizzard ví moc dobře, že se každý hráč vykašle na krajinu. Proto jsme byli donuceni expandovat na 90. level. Levelování na devadesátku jsem dělal půl roku. Dlouhé toulky po Pandarii mi nevyhovovaly. Jsou tam velké hory, kde když opička hodí banány tak spadnete šupem dolů - je po vás. Budete chodit klidně i na 10x vyšší hory. To je stupidní! Po tomhle si troufám na Mount Everest. Kvůli tomuhle jsem si dal pauzu a vrátil se k milovaným datadiskům Wrath of the Lich King a Cataclysm. Zpátky jsem se vrátil a v červnu (nepočítám-li výjimku v březnu kvůli týdenní akci, kde jsem se mohl přihlásit bez placení s dobíjecí kartou). Abych řekl pravdu, dungeny v Mists of Pandaria už není co kdysi. Uvidíte skákající pandu, pěti minutové kecání typu jak jsem silný, jsem master Čičan-Go a bůh ví co... Můžete si mezitím skočit třeba na záchod. Nebyl jediný dungeon, který by se mi tam líbil.

Těšil jsem se na Raid Finder (LFR), na více zábavy a nové příběhy. Nakonec kámoš z dob Vanilla, TBC a Cataclysm, Filip, měl pravdu. Je to čím dál horší a horší. Raid Finder je jednou tak jednodušší (snížení pár procenta života u velkého bosse) hádky o tanky, jeden z Outlandu řve jak pavián, druhý je nováček. Hádají se asi minutu a hned chtějí kickovat. Prostě jsem napsal: LOL, Outland are noob! Hráči Outlandi se mi diví a odpoví: WTF? LOL? Žádné nervou, prostě se 25 hráčů nacpe najednoho bosse a taktika je tatam. Nejenom, že jsou horší hráči, ale i mapa je na nic. Půl hodinové lítání po Mogu, Zandalari a ke konci únavný boss Lei Shen. Lei Shen dokázal vysrat hovna líp než my nebo Chuck Norris.

Lei Shen by měl být zapsán do Guinnessovy kniha světových rekordů.

Moje hodnocení: Kvalita Blizzardu šla rapidně dolů. Já se aninedivím, Blizzard se trochu zbláznil, protože každý půlrok ztrácí až 4 miliony hráčů. A ztrácet bude ještě víc. Za dob Cataclysm měl přes 12 milionů, teď to je něco přes polovinu, něco nad 7 milionu. Ale dobře jim tak. Blizzarde, Blizzarde, zavedete Free2Play a World of WarCraft nebude hrát nikdo!

1/5 - Nic moc, slabota! Kupovat datadisk Mists of Pandaria nemá absolutně žádný smysl, jděte ven a zahrajte si s kamarády třeba badminton.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Tuhle hru jsme si z obchodu přinášeli jako první a nutno říci, že s dost smíšenými pocity. Neměli jsme prakticky žádná očekávání a popravdě jsme si říkali ,,Ale co, snad to nebude tak zlý". A ono to zlý nebylo, naopak! Děj se hry se odehrává v americkém Chicagu. Město řídí systém CtOS - nejpokročilejší počítačová síť v Americe. Převezmete do rukou hlavního hrdinu, Aidena Pierce, bývalého zlodějíčka a gangstera, ale především zdatného hackera, který nežil zrovna růžovou a spořádanou minulostí. Díky tomu mu na záda dýchá pár rozzlobených nepřátel. To zapříčiní smrt jeho neteře. Z flashbacků se dozvídáme, že jeho neteř byla zabita ,,nepřáteli" při cestě autem právě s Aidenem. Tato událost donutí Aidena jednat a pomstít se všem, kteří jsou za smrt jeho neteře zodpovědní. S tím však moc pochopení nemá Aidenova sestra Nicky, která v pomstě nevidí žádné řešení a snaží se po smrti své dcery jít dál a začít žít, už kvůli jejímu synovi Jacksonovi. Aiden je však rozhodnutý jednat na...

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

  Prolog “Huh, pání”, nese se právě místností ve které sedím při pomyšlení, že se po velmi dlouhé době vracím nejen k psaní samotného článku, ale dokonce k psaní článku o World of WarCraft. Mnozí mě znají pod přezdívkou Ahurmen, ve světě WoW dříve též jako Aszara, přičemž ve World of WarCraft jsem působil od roku 2006 až do vydání datadisku Mists of Pandaria v roce 2012, kdy jsem s WoW definitivně skončil. Býval jsem šéfredaktorem tehdy největší česko/slovenské fanstránky wowczsite.net, stvořil největší slovník zkratek, slov a pojmů používaných ve světě WoW - konkrétně slovník Nexus WoW, působil v guildě Aeria Gloris a nyní se s Vámi podělím o to, jaké to bylo na prvopočátku všeho. KAPITOLA 1. “Na to nemám...” V době, kdy byl World of WarCraft ještě poměrně čerstvou hrou, tak hodně z nás bylo ve věku, kdy jsme si jen tak nemohli dovolit pořídit si originální hru za 900Kč a už vůbec ne platit měsíční poplatky. “Tak já stáhnu WoWko někde z netu”, povídá mi kamarád se který...

Abandonware: Ztracený poklad digitálního světa

Když se podívám zpátky na svět softwaru a her, které formovaly mou generaci, napadne mě jedno slovo – abandonware. Na první pohled to zní jako něco smutného, co bylo opuštěno a už nemá místo v dnešní době. Ale když si člověk dá tu práci a ponoří se do hlubin tohohle digitálního světa, zjistí, že abandonware je něco mnohem většího. Je to brána do minulosti. Brána, kterou můžeme otevřít, abychom si připomněli, kde to všechno začalo. Co je abandonware a proč by nás měl zajímat... Abandonware zahrnuje hry, programy a software, které kdysi byly na vrcholu slávy, ale čas je smetl pod koberec. Autoři je už neaktualizují, prodejci je přestali nabízet a z právního hlediska často ani nevíme, kdo je jejich vlastníkem. Přesto ale stále existují a žijí svým způsobem dál. Na emulátorech, ve sbírkách nadšenců nebo na starých počítačích, které někdo oprášil po letech ve sklepě. Když si na to vzpomenu, tak moje první setkání s abandonware bylo někdy v roce 2008. Tehdy jsem přes DOSBox zprovoznil svůj p...

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Jednou Blizzard přišel s nápadem uspořádat týdenní “sbírání” uživatelů na sociální síti Twitter za účelem umožnit pár šťastlivcům přístup k betě World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ten den jsem nic netušíc přišel domů, celý pomačkaný a utahaný. Celý týden jsme totiž měli náročnou práci, a to stěhování přes 30 kusů skříní a vymalování místnosti. Když jsem přišel domů, byla už noc. Přes moje vyčerpání a pozdní hodinu jsem se odhodlal zapnout PlayStation 4 a vesele hrát The Last of US Remastered. Ještě než jsem šel spát jsem si přečetl povídku o World of Warcraft z dob Vanillu, kterou sepsal kamarád Ahurmen. Byly asi 3 hodiny ráno, když mi začal vibrovat můj Samsung telefon. Po pár nadávkách (bylo už naštěstí po 10. hodině) jsem se podíval na displej. Byla tam notifikace… Twitter - soukromá zpráva od Blizzardu. Mžoural jsem očima a moc nechápal, proč mi ve 3 ráno píšou z Blizzardu. No, nejsem v Americe, tady je už pozdě, přečtu si to ráno.

Recenze konzole Xbox One S

Předchozí konzoli Sony PlayStation 4 jsem nedávno prodal. Nechci říkat, že byl vždycky PlayStation 4 nejlepší. Sony poslední dobou zařízlo PS Vita, PlayStation Now, nesmyslně zrušili výhodné služby. 2 roky jsem se velmi těšil na zpětnou kompatibilitu PlayStation 2 a 3 a nedočkal jsem se. Většina fanoušků by si to přála, jenže Sony tvrdí, že o to není zájem, přitom si mastí kapsy na remasterech her. Ze začátku bylo slibováno, že budeme moci hlasovat o hrách zdarma pro následující měsíc, nakonec to bylo pouze dvakrát a pak se na to zapomnělo. Dalším problémem je infrastruktura v Evropě, do které by mělo Sony investovat. Sliby chyby. S aktualizací firmwaru je na tom Xbox One lépe, u PlayStationu 4 vyjde nový firmware pouze jednou za půl roku. Zpětná kompatibilita Xbox 360, EA Acess a Xbox Game Pass… V roce 2013 mě hodně nepříjemně šokoval Xbox One se spoustou nesmyslných věcí - povinný Kinect, nutné připojení k internetu, regionální omezení. Tehdejší konference Microsoftu byla fiask...

Deník hráče World of Warcraft (1)

Rozhodl jsem se, že pravidelně budu vydávat deníček o hře World of Warcraft. Pěkně od počátku až do konce. O této hře jsem slyšel už před mnoha a mnoha lety. Nejen v časopisech, ale i v televizních seriálech, jako je Jak jsem poznal vaši Matku nebo South-Park. Tato hra je stále velmi populární a prozatím nemá konkurenci. Samozřejmě je tu plno MMORPG titulů, mezi nejznámější patří Guild Wars, SWOTR, The Elder Scrolls Online nebo Metin 2. "Darku, zbláznil jsi se? WoW je hnus a kravina, je to ztráta času!" Hmm, vítejte kritici, vysvětlím vám, proč jsem si World of Warcraft tak oblíbil. První cesta k RPG FPS, sport, arkády... ani nedokážu vyjmenovat všechny typy her. Řekl jsem si, proč nezkusit MMORPG. Dlouho jsem nic nehrál a střílečky už mě přestaly bavit. Chvíli jsem zkoušel demo Army 2, ale to mi moc nevyhovovalo. Běhám sem a tam a hned umřu. To je teda úžasný. Bohužel jsem tedy odstoupil od hraní Army 2 a tím pádem i od DayZ, které jsem ani nezkoušel. Asi by mě to nebavi...

CD a DVD v době digitální: Jejich budoucnost je nejistá

V dnešním světě digitální technologie se stává stále zjevnější, že tradiční média jako CD a DVD postupně ztrácejí na významu. Doma máme možná ještě několik originálních nebo vypálených disků, které už měsíce, ne-li roky, leží nepovšimnuté na poličce. Většina aplikací, her a multimediálního obsahu, který kdysi zaplňoval tyto disky, je nyní uložená přímo na pevném disku nebo dostupná prostřednictvím cloudu. Je vůbec možné, že za deset let budeme muset hledat programy na DVD nebo dokonce Blu-ray? Trendy naznačují, že ne.  Postupný odklon od fyzických médií Za poslední roky došlo k významným změnám v přístupu k softwaru, filmům a dalším multimédiím. Už nyní jsou programy, které si dříve lidé běžně kupovali na CD nebo DVD, stále častěji distribuovány digitálně. Obchodní platformy jako iTunes, Amazon nebo Steam umožňují uživatelům zakoupit a okamžitě stáhnout obsah přímo do jejich zařízení. Microsoft a Apple, dva technologičtí giganti, se tomuto trendu přizpůsobují – Microsoft se napříkl...