Deník hráče World of Warcraft (2)

Na úvod vyjádřím spokojenost s tím, že datadisky k World of Warcraft během posledního roku radikálně zlevnili. Já si kupoval datadisk World of Warcraft Battlechest (pouze Vanilla + The Burning Crusade), poté jsem ještě dokoupil The Wrath of Lich King a (tehdy poslední) datadisk Cataclysm. Nicméně, za půl roku vyšel (další) datadisk s názvem Mists of Pandaria. Celkově mi to na účtu uvolnilo 1500 Kč! Alespoň jsem k datadiskům dostal od CZC.cz hezký dárek v podobě podložek pod myš ve stylu World of Warcraft.

Byla jednou jedna planeta...
Na začátku hry je třeba často hledat výhodná místa, tzv. "realm". Mezi ty evropské realmy patří anglické, německé, francouzské, ruské a španělské. Nakonec jsem na popud kamaráda přistoupil na realm Wildhammer-EU, jelikož tam v dřívějších dobách (především za Cataclysmu) hráli Češi a Slováci. Pokud jste chtěli mezi české a slovenské hráče, mohli jste si vybrat v podstatě mezi třemi: Wildhammer-EU, BurningBlade-EU a DrakThul-EU, přičemž poslední zmiňovaný byl pro Horde, ostatní pro Alliance.


Ve World of Warcraft si musíte vybrat mezi frakcemi Alliance a Horde. Když jsem přišel na realm Wildhammer-EU, šel jsem za Allianci, protože tam bylo více hráčů. To doporučuji i Vám, jestli se chystáte na Wildhammer-EU zajít. Na rovinu, já bych si už postavu nezaložil, protože po příchodu Pandaria nastalo velké vymírání hráčské populace (tzv. "propadák"). Hodně hráčů přestalo hrát a ze hry odešlo až 3 a půl milionu (!) hráčů. Pokud byste si chtěli dnes zahrát s českými hráči, tak doporučuji realmy BurningBlade-EU a DrakThul-EU. Wildhammer-EU (spojeno s Thunderhorn-EU) není taková sláva. Jsou tam komplikovanější nájezdy (raidy) a nedostatek hráčů. Pokud Vás češi už omrzeli, můžete zkusit Silvermoon-EU (za frakce Alliance) nebo Draenor-EU (za frakce Horde), kde jsou nejvyšší populace v realmu. Pokud vás hraní proti prostředí (PvE - z anglického Player versus Environment) nebaví, můžete zkusit PvP na Outland-EU (ať už Alliance nebo Horde).

Kdo jsem byl já? Přeci druid!


V dobách minulých, kdy jsem začínal hrát, jsem si vybral frakci Allianci a rasu Nočního Elfa. Ze začátku to pro mě byl docela velký problém vybrat classu. Osobně jsem chtěl jít za warriora, ale kamarádi mi poradili, ať si vyberu druida (warrior je do začátků složitější). Z druida se mi stal Moonkin (v češtině volně přeloženo jako "sovička"), ale po půlce levelování už mě to za něj přestávalo bavit. Mnozí si stěžovali, že mám malý damage a moc mi nepomohlo že jsem neměl moc zkušeností s bojováním s mooby nebo bossy. Často se mě ptali, jestli nechci zkusit healera (léčitele), ale já nechtěl. Později, v dungeonech, se mě zase ptali: "nechceš dělat tanka?". V průběhu dungeonu bohužel občas nějaký hráč odpadne, někdo dostává lagy, někdo se začne vymlouvat - něco potřebují rodiče, někdo dostane hlad, nebo někdo "prostě nemůže". My jsme se ale s nimi nepárali, a hlasováním je "kickovali". Chování takových hráčů mi připadalo dost dětinské.


Nějací hráči pořád kňourají, kňučí, brečí a prosí, ať počkáme, že nemáme tanka. Tak čekáme 5 minut a nic. Proto po mě pořád chtěli, abych za tanka nebo healera hrál já. World of Warcraft jsem hrál chvíli, a těžko jsem chápal jak se za ně hraje. Chtěl jsem počkat, až budu mít 85. level. Abych řekl pravdu, druida se sovičkou bych vám nedoporučoval. Nejen, že dáváte menší damage, ale když v dungeonu vypadne tankista nebo healer, tak všichni své psí oči obrátí k vám. Načež začnou fňukat, abyste tanka (potažmo healera) hráli vy, i když vás to vůbec nebaví, nebo to neumíte a nikdy jste to nezkoušeli.


Jako začátečník jsem začínal za postavu elfího druida. Ocitl jsem se na jakémsi fialovém místě s velkými stromy a vůbec netušil kde jsem. Proč nejsem ve Stormwindu, hlavním městě? Každý totiž začíná se svojí postavou ve městě, odkud pochází jeho postava. Já začal v Teldrassilu. Vesele jsem zvolal "Ahoj! Je tu někdoo?" (toto jsem zkoušel ještě psát anglicky). Bohužel, Aldrassil je asi mrtvé "město". Je to někdy trochu škoda, protože člověk v takové hře hrát sám nechce (masivně multiplayerové online?) , navíc když je ještě laik a neorientuje se tolik. Naštěstí jsem dobloudil do města Darnassus, kde jsem potkal cizí hráče. Zeptal jsem se jich, jak se dostanu Stromwindu. Štěstí mě neopustilo ani nyní a já narazil na dobrou duši, která mě byla ochotna doprovodit k lodím. Doprava lodí mě trochu překvapila, skoro nic jsem neviděl. Fíha, nakonec jsem do hlavního města Stormwind došel.

< Předchozí    Další >

GameLeader.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

Deník hráče World of Warcraft (1)

Recenze konzole Xbox One S

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...