Přeskočit na hlavní obsah

Deník hráče World of Warcraft (3)

V minulém díle jsme probrali první seznámení s rasou a třídou. Mým úkolem bylo dostat se do hlavního města Stormwind. Jako úplný nováček, Elf, jsem se musel tvrdě učit a seznámit se s hrou World of Warcraft. Dnes bych rád rozebral, jak jsem se dostal ze Stormwindu až do malého městečka Goldshire.

Vystoupil jsem z lodě a vyrazil pěšky po schodech. Už mě fakt bolely nohy a ostatním hráčům jsem docela záviděl jejich mounty (= zvířátka či draky). Jako začínající hráč jsem neměl velkou výhodu, a přitom má postava, druid Bradyss, dosáhla teprve 8. levelu. To není žádná velká sláva. Potřeboval jsem dosáhnout zbývajících 77 levelů. Myslím si však, že pěší zóna je docela fajn, protože člověk má šanci lépe poznat město - katedrálu, aukční dům, obchody, kováře a další různé profese, které ve městě najdeme. Jako začátečník jsem měl často problémy se dostat ven z města. Když jsem začal ve velkém městě Stormwind, měl jsem problémy najít další lokaci, kde bych mohl získávat expy a zvýšit si level. Jen jsem bloudil a bloudil. Neuvědomil jsem si, že můžu kliknout na stojícího vojáka, který mi ukáže, co potřebuju - aukční dům, kováře apod. Pak se na mini mapě objeví šipka. Proto jsem si neuvědomil, že se můžu odvážně zeptat stojícího vojáka.


Uprostřed města se objevila nástěnka a naproti ní je aukční dům, zatímco vzadu, o pár kroků dál, je hlavní brána. Jééé, tady je fakt umačkané místo. Hráči neustále spamují kanál chatu s „LFM raid normal/heroic, prodej mountů apod.“. Někdy, když se rozhlédnu kolem, vidím, že se objevují zvířátka, třeba medvěd, tygr, černý, oranžový a dokonce i modrý drak. Sakra, já chci taky. Kamarád Filip mě varoval: „Až budeš mít 20. úroveň, můžeš si koupit tygra (dá se koupit ve městě Darnassus).“

Potvrdil jsem si úkol a pak jsem musel jít k panu králi Varianovi Wrynnovi. Je to hlavní král Aliance a hlavní náčelník Hordy je Garrosh Hellscream. Král Varian Wrynn mě pozdravil a zadal mi další úkol. Bohužel, jako nováček jsem ten úkol omylem smazal. Nejhorší je, že když smažu úkol, musím se buď znovu vrátit k panu králi Varianovi Wrynnovi, nebo jít na nějakou lokaci, kde se objeví žlutý vykřičník. Rozhodl jsem se, že půjdu k hlavní bráně. Musím přiznat, že hlavní město Aliance, Stormwind, je opravdu povedené a moc se mi líbí. Objevil jsem další lokaci, Elwynn Forest. Za hlavní bránou mě ostatní hráči neustále vyzývali na duel. Neustále mi posílali pozvánky na duel. Jednou jsem klikl a nakonec jsem prohrál. Jako laik jsem vůbec nepochopil, co se stalo.


 Kamarád mi to vysvětlil, že duel je způsob, jak hráči testují, jestli jejich postava má dost síly, jak se správně hraje nebo kdo dává vyšší damage. Pro začátečníky však doporučuji, abyste duely ignorovali. Protože ti pak hráči se vám budou jen smát a psát „You are a noob!“ Hlavně nedává smysl, že moje postava měla 8. úroveň a protivník měl přes 85. Prostě vytáhne meč a šmik. Konečná! Prohrál jsem. Čuměl jsem jak blbec. Nakonec po mně chtěli, abych šel znovu do duelu, ale já jsem to odmítl a šel dál.

Hlavně jsem se dostal do malého městečka Goldshire. Tam jsem uviděl správce, Marshal Dughana, a začal jsem plnit další questy (=úkoly).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Watch_Dogs: Jak se stát hackerem

Tuhle hru jsme si z obchodu přinášeli jako první a nutno říci, že s dost smíšenými pocity. Neměli jsme prakticky žádná očekávání a popravdě jsme si říkali ,,Ale co, snad to nebude tak zlý". A ono to zlý nebylo, naopak! Děj se hry se odehrává v americkém Chicagu. Město řídí systém CtOS - nejpokročilejší počítačová síť v Americe. Převezmete do rukou hlavního hrdinu, Aidena Pierce, bývalého zlodějíčka a gangstera, ale především zdatného hackera, který nežil zrovna růžovou a spořádanou minulostí. Díky tomu mu na záda dýchá pár rozzlobených nepřátel. To zapříčiní smrt jeho neteře. Z flashbacků se dozvídáme, že jeho neteř byla zabita ,,nepřáteli" při cestě autem právě s Aidenem. Tato událost donutí Aidena jednat a pomstít se všem, kteří jsou za smrt jeho neteře zodpovědní. S tím však moc pochopení nemá Aidenova sestra Nicky, která v pomstě nevidí žádné řešení a snaží se po smrti své dcery jít dál a začít žít, už kvůli jejímu synovi Jacksonovi. Aiden je však rozhodnutý jednat na

Jedno vanilkové, prosím. Aneb pohled do historie World of WarCraft.

  Prolog “Huh, pání”, nese se právě místností ve které sedím při pomyšlení, že se po velmi dlouhé době vracím nejen k psaní samotného článku, ale dokonce k psaní článku o World of WarCraft. Mnozí mě znají pod přezdívkou Ahurmen, ve světě WoW dříve též jako Aszara, přičemž ve World of WarCraft jsem působil od roku 2006 až do vydání datadisku Mists of Pandaria v roce 2012, kdy jsem s WoW definitivně skončil. Býval jsem šéfredaktorem tehdy největší česko/slovenské fanstránky wowczsite.net, stvořil největší slovník zkratek, slov a pojmů používaných ve světě WoW - konkrétně slovník Nexus WoW, působil v guildě Aeria Gloris a nyní se s Vámi podělím o to, jaké to bylo na prvopočátku všeho. KAPITOLA 1. “Na to nemám...” V době, kdy byl World of WarCraft ještě poměrně čerstvou hrou, tak hodně z nás bylo ve věku, kdy jsme si jen tak nemohli dovolit pořídit si originální hru za 900Kč a už vůbec ne platit měsíční poplatky. “Tak já stáhnu WoWko někde z netu”, povídá mi kamarád se kterým js

Recenze konzole Xbox One S

Předchozí konzoli Sony PlayStation 4 jsem nedávno prodal. Nechci říkat, že byl vždycky PlayStation 4 nejlepší. Sony poslední dobou zařízlo PS Vita, PlayStation Now, nesmyslně zrušili výhodné služby. 2 roky jsem se velmi těšil na zpětnou kompatibilitu PlayStation 2 a 3 a nedočkal jsem se. Většina fanoušků by si to přála, jenže Sony tvrdí, že o to není zájem, přitom si mastí kapsy na remasterech her. Ze začátku bylo slibováno, že budeme moci hlasovat o hrách zdarma pro následující měsíc, nakonec to bylo pouze dvakrát a pak se na to zapomnělo. Dalším problémem je infrastruktura v Evropě, do které by mělo Sony investovat. Sliby chyby. S aktualizací firmwaru je na tom Xbox One lépe, u PlayStationu 4 vyjde nový firmware pouze jednou za půl roku. Zpětná kompatibilita Xbox 360, EA Acess a Xbox Game Pass… V roce 2013 mě hodně nepříjemně šokoval Xbox One se spoustou nesmyslných věcí - povinný Kinect, nutné připojení k internetu, regionální omezení. Tehdejší konference Microsoftu byla fiask

Jak jsem dostal přístup do bety WoW: Warlords of Draenor...

Jednou Blizzard přišel s nápadem uspořádat týdenní “sbírání” uživatelů na sociální síti Twitter za účelem umožnit pár šťastlivcům přístup k betě World of Warcraft: Warlords of Draenor. Ten den jsem nic netušíc přišel domů, celý pomačkaný a utahaný. Celý týden jsme totiž měli náročnou práci, a to stěhování přes 30 kusů skříní a vymalování místnosti. Když jsem přišel domů, byla už noc. Přes moje vyčerpání a pozdní hodinu jsem se odhodlal zapnout PlayStation 4 a vesele hrát The Last of US Remastered. Ještě než jsem šel spát jsem si přečetl povídku o World of Warcraft z dob Vanillu, kterou sepsal kamarád Ahurmen. Byly asi 3 hodiny ráno, když mi začal vibrovat můj Samsung telefon. Po pár nadávkách (bylo už naštěstí po 10. hodině) jsem se podíval na displej. Byla tam notifikace… Twitter - soukromá zpráva od Blizzardu. Mžoural jsem očima a moc nechápal, proč mi ve 3 ráno píšou z Blizzardu. No, nejsem v Americe, tady je už pozdě, přečtu si to ráno.